GHID de bune practici în achizitia serviciilor de publicitate de catre institutiile publice

Institutiile precizate in acest ghid privind clasificarea posturilor de televiziune, radio, precum si a publicatiilor sunt un exemplu cu titlul de recomandare (ex. TNS AGB Data Research, IMAS, SNA – BRAT), nu o obligatie, aceasta clasificare putand fi realizata si de alte institutii recunoscute si abilitate in acest sens. Precizam ca recomandarile cuprinse in acest ghid nu exclud respectarea prevederilor legislatiei romane in vigoare.

CUPRINS
CAPITOLUL 1
Principii şi recomandări
CAPITOLUL 2
Termeni utilizaţi în publicitate
CAPITOLUL 3
Tipologia serviciilor de publicitate
Tipuri de publicitate
Agenţia de publicitate.Tipuri de agenţii
Tipuri de servicii oferite de agenţiile de publicitate
CAPITOLUL 4
Campania publicitară
Caracteristici de creaţie, caracteristici tehnice şi recomandări pentru o serie de
canale de comunicare
Televiziunea
Radioul
Presa scrisă
Afişajul
Internetul
CAPITOLUL 5
Achiziţia serviciilor în publicitate
Proceduri de atribuire a contractului de achiziţie publică
Documente ce sunt puse la dispoziţie de către instituţia publică
Documente necesare pentru licitaţie
ANEXA 1
Model de întocmire a Documentaţiei standard pentru elaborarea şi prezentarea ofertei pentru achiziţia publică de servicii
Secţiunea I
Secţiunea II
Secţiunea III
Secţiunea IV
Secţiunea V
ANEXA 2
Modele de cerere de ofertă pentru procedura selecţiei de oferte
ANEXA 3
Model de prezentare a media planului şi a ofertei financiare pe diferite canale
Model de media plan pentru TV si radio cu evidenţierea distribuţiei spoturilor
Model de media plan pentru presa scrisă cu evidenţierea distribuţiei apariţiilor reclamei publicitare

Click pentru adescarca ghidul in format pdf []

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPrint this pageEmail this to someone
Posted in Autoritati Contractante, c13 autoritati contractante

De ce rolicitatii?

  1. Anunturile sunt culese din multiple surse (nu doar monitorul oficial, si seap)
  2. Notificare pe email - prin acest sistem unic, vi se reduce timpul de cautare la 0 (zero), toate anunturile din domeniul d-voastra de interes se vor transmite automat pe email
  3. Acces imediat la textul integral al anuntului
  4. Formulare - acest modul va completeaza automat pe baza profilului si a licitatiei toate formularele care trebuiesc depuse in dosarul unei licitatii
Nu trebuie sa ne credeti pe cuvant, creeati un cont de evaluare si testati aplicatia! Click aici pentru a creea un user nou